۱۴۰۱ آذر ۹, چهارشنبه

طرح های روشویی سرامیکی در سال 2022 جدید!

 سینک ظرفشویی سرامیکی در اندازه دلخواه شما

ما مدل هایی با یک کاسه و یک تخته تخلیه، یک کاسه و نیم طرح با یک تخته تخلیه و همچنین سبک سنتی تر بلفاست را ایجاد کرده ایم که شما تمایل دارید آن را با سرامیک مرتبط کنید. همه سبک ها کاربردی و سخت پوشیده هستند.

طرح‌های سینک سرامیکی click hereزیر هم وجود دارد که برای کسانی که می‌خواهند خطوط سطح کار بدون وقفه داشته باشند، عالی هستند. اگر می‌خواهید در مورد سینک‌های زیر کوهی بیشتر بدانید، به راهنمای سینک زیر کوه ما نگاهی بیندازید.

مدل‌های بلفاست ما رنگ سنتی را به آشپزخانه اضافه می‌کنند، سینک سرامیکی بلفاست KC10 دارای سرریز جانبی آشنا و یک کاسه عمیق است که مترادف با ظاهر کلاسیک آشپزخانه روستایی است. ما همچنین یک سینک دو کاسه ای بلفاست را ارائه می دهیم که واقعاً یک درپوش نمایش است و یک نقطه کانونی عالی ایجاد می کند.

سینک‌های بلفاست وقتی با شیر میکسر پل ترکیب می‌شوند، بسیار زیبا به نظر می‌رسند. و بیش از اینکه به سادگی عالی به نظر برسد، عملکرد درخشانی نیز دارد. دهانه به طور مستقیم بر روی مرکز سینک شما قرار می گیرد تا به راحتی آب پاستا، شستن دست و آماده سازی سبزیجات را انجام دهید.

چیزی کمی امروزی تر می خواهید؟ ما شما را با سینک سرامیکی مدرن با لبه‌های تمیز و خطوط صاف، و همچنین سینک سرامیکی با یک آب‌چکان لبه‌دار پوشانده‌ایم - هر دو سبک در پیکربندی‌های تکی و کاسه و نیم در دسترس هستند، همچنین قابل برگشت هستند، بنابراین می‌توان آن را تغییر داد. برای انعطاف پذیری کامل با دست چپ یا راست نصب می شود. شما می توانید بهترین های هر دو جهان را با ویژگی های سفید صاف و سخت سرامیک داشته باشید و در عین حال ظاهری مدرن را حفظ کنید.

راهنمای خرید کتابخانه برای اتاق دختر و پسر در سال 2022

 اگر قصد تهیه کتابخانه برای کودکان و فرزند خود را دارید در این مقاله به شما کمک میکنیم تا بهترین کتابخانه را انتخاب کنید. برای خرید کتابخانه...